karlin karlin
360
BLOG

Sanczo Pansa wysyła do boju ostatniego Don Kichota?

karlin karlin Polityka Obserwuj notkę 3


 



"To ja na odpustach Wam sprzedaję gwiazdy
Ja Mateusz IV, Mateusz z Komańczy

Ja pomagam ludziom, ja pomagam ptakom
Zwariowanym sercem, myślą byle jaką
Ja leczę gołębie przez Was przejechane
Gładzę psy bezdomne o piątej nad ranem

Ja Mateusz IV całą prawdę powiem
Wierzę w ludzkie szczęście, w zgubioną podkowę

Ja pomagam ludziom, ja pomagam ptakom
Zwariowanym sercem, myślą byle jaką
Ja leczę gołębie przez Was przejechane
Gładzę psy bezdomne o piątej nad ranem

Czemu nie widzicie jak z wiatrakiem walczy
Ostatni Don Kichot, Don Kichot z Komańczy"
-------------------------------------------------------------------------


No cóż, za odpustowe gwiazdy serdecznie dziękujemy, na walkę z unijnymi wiatrakami chętnie popatrzymy i dobrym słowem wesprzemy.

A tak w ogóle, pozostała nam już chyba tylko nadzieja. Że nas wszystkich pozytywnie zaskoczy i zamiast gładzić, te wszystkie psy bezdomne pogładzi. Byle nie o piątej nad ranem.

karlin
O mnie karlin

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka