karlin karlin
761
BLOG

Stuhrom, Jandom i Opaniom

karlin karlin Kultura Obserwuj notkę 10

do kajeciku i komsomolskiego chlebaczka. Będą szczurki wiedziały, czyich filmów nie oglądać.

Dzisiaj na koncie TT Jamesa Woodsa, wybitnego, amerykańskiego aktora.

"Ryan:
How does one hold conservative beliefs and exist in Hollywood? Has your affiliation cost you roles? Just curious.

James Woods:
Of course it has. Exercising my right to my political beliefs has cost me my career. What should I do, knuckle under to cowards?"


"Jak można mieć konserwatywne poglądy i egzystować w Holywood? Czy za swoje związki nie zapłaciłeś rolami? Po prostu jestem ciekaw."

"Oczywiście, że tak. Wykorzystanie mojego prawa do własnych przekonań politycznych kosztowało mnie karierę. Ale co miałem zrobić, poddać się tchórzom?"

karlin
O mnie karlin

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura