karlin karlin
1794
BLOG

Bączek Audytu

karlin karlin Polityka Obserwuj notkę 37

Pokazany przez Waszczykowskiego w Sejmie symbol polskiej prezydencji w UE. Który nie działa, bo jest źle wyważony. Koszt - około miliona złotych.

Niczym mnie w tym audycie nie zaskoczyli i nie zaskoczą. Sam obserwowałem rzeczy, od których włosy stawały na głowie łysym od urodzenia.

Większości Polaków również nie zadziwią. Tych, którzy odrzucili PO-PSL, bo oni właśnie taki bączek wywalili do śmietnika. A także tych, którzy PO popierają.

Bo dla nich ten bączek to symbol ich szczęścia, dobrobytu, wręcz ikona czasów, za którymi tęsknią. Jak zakochany w słomianym Misiu z filmu Barei, stary dureń Tym. 

Naprawdę mnie zaskoczy i, jak sądzę, nie tylko mnie, gdy ci wszyscy - przynajmniej większość - "którzy za tym bączkiem stoją", a przede wszystkim są winni strat i złodziejstwa w sferze publicznej, liczonego na setki miliardów, trafią wreszcie przed sąd i do więzienia.

No więc, skoro PIS zaryzykował i zakręcił tym bączkiem na stryczku  - czekamy.

Bo jeśli ma się to skończyć na przykład poparciem drugiej kadencji dla Ojca Chrzestnego tego Bączka, to chyba trafi on do logo PIS. Po wieczne czasy. 

karlin
O mnie karlin

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka