karlin karlin
1143
BLOG

PIS znowu, jak 10 lat temu, "oddaje" TVP2

karlin karlin Polityka Obserwuj notkę 11

"Maciej Chmiel został nowym dyrektorem TVP2. W wywiadzie, jakiego udzielił radiu TOK FM powiedział, że nikogo nie zwolnił i "nie ma takich zamiarów". Nie chce, żeby jego praca kojarzyła się ludziom z wejściem nowej władzy."

To w zasadzie rozwiązuje problem mojej ochoty do oglądania Dwójki. Bo, jak rozumiem, transmisje z komuszych Paszportów Polityki, godzinami ciągnące się, debilne programy "kabaretowe", w których głównymi dowcipasami był rechot na temat kaczek, i tym podobne suchary III RP, wywiady oraz sabaty ze stuhrami, kondratami, hollandami, środami i innymi grossami, będą tam w dalszym ciągu na poczesnym miejscu.

A takie, komunistyczne "tuzy" dziennikurestwa, jak np. Jan Ordyński, nadal będą tam miały swoje programy, do których na pogaduchy o faszyście Kaczyńskim będą zapraszać np. działacza PZPR, Marka Borowskiego.

Nawet już nie chce mi się zadawać pytania - Kto i dlaczego tego typa wpuścił do TVP? Bo mam to gdzieś.

To jest bowiem nieuleczalne. PIS nadal chce rżnąć obłąkanego samarytanina i demokratę z Tworek, który nawet nożem, jaki udało mu się wyszarpać z rąk atakującego go bandyty, ma się zamiar (dziś ty, jutro ja, jak dożyję), z tym bandytą podzielić.

No i w związku z tym najprawdopodobniej przerżnie?

karlin
O mnie karlin

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka